Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Christian Loof 06/11 2010 22:34
Hej jeg er en ung fyr på 21 år som skal ud som skiguide hertil vinter, jeg skal til livigno i italien og ved at der ikke må kørers off-pist da det er et natur reservat. Derfor et jeg på udkig efter en ski som er god og hurtig på pisten og som alligevel godt kan bruges til off-pist, skien skal have en dreje radius på ca. 13-16 meter. Jeg er 178 m og vejer 62 kilo. Jeg er åben for det meste både all-mountain, cross, allround pisteski, race-carving, SC osv, bortset fra free-ride og twintip. Jeg har kigget på Salomon Daytona + Z11 Binding eftersom den bliver beskrevet som hurtig på pisten. Jeg håber at der er mogle eksperter der kan guide den kommende guide igennem med valg af ski:D
De bedste Hilsner
Guiden ;)
Rasmus 10/11 2010 13:36
Sv: Hjælp til valg af ski
Hejsa
Jeg ved godt jeg ikke direkte svarer på dit spørgsmål, men da du skal være guide og specielt i Livigno, så vil jeg anbefale dig at vente til du kommer derned. Prøve nogle forskellige ski gennem den udlejlingsbutik i arbejder sammen med og så købe nogle dernede til en god pris ... Livigno er jo told frit.
Hav en god sæson :-)
Rasmus