Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
jonas vammen 26/10 2005 18:39
Hey...
Jeg skal være guide i Les 2 Alpes her til vinter for Scan ski og ville egentlig bare høre om der var andre som også skulle arbejde dernede eller være bumser..!!!
jonas
Rasmus 30/10 2005 13:29
Sv: Guide i Les 2 Alpes
Yo jonas, jeg skal også være i 2 alpes hele vinteren:o)
er hotelchef for nordlander, d kan være vi ses:)
Mikkel 31/10 2005 10:30
Jeg skal også være hotelpersonale/guide der hele sæsonen for Pist'ase Ski. Det blir FEDT!
Rasmus 31/10 2005 16:16
Yo lad os endelig finde flere der skal være der en hel sæson til les 2 alpes, vi kan jo lige så godt lære hinanden at kende på tværs af de forskellige udbydere:o)
Vi har
Nordlander
Scan ski
pist'ase ski,
er der flere der melder ind????
Jeppe 31/10 2005 17:39
Kan også godt være jeg ender i 2Alpes for scanski. får det først at vide 20 Nov. håber på det.
jonas vammen 07/11 2005 11:52
hey jeppe.. har du ikke fået et brev fra scan-ski endnu hvor du skal hen..
hilsen jonas
guide i les 2 alpes for scanski
ps. har lige været i Les 2 alpes her i uge 44.. og der er kommet sne fra 2000 meters højte..
Niels Christian Holte 08/11 2005 20:34
Hey Jonas...../Kollega!
Skal være guide for Pistase Ski fra uge.1-8, så ses helt sikkert om ikke andet på Avalanche eller Smithys........skal igang med mit 3 ophold i deux, stedet er jo super!
ses dernede...
Nølle, Pistase Ski
mia 20/11 2005 13:00
hey. jeg skal være guide for scanski i 2 alpes. så vi ses jo nok dernede i alperne. hvornår skal i afsted
mia.