Familietur

Anja Bøhnke 21/05 2019 21:39

Jeg vil starte med at takke for alle de gode indlæg.

Familietur
Vi er en familie på 5 - 2 voksne og 3 børn (teenager - 11, 14 og 16 år)
2 på snowboard og resten er til alpin.
Vi ønsker at komme komme sydpå fx Østrig eller Italien mm.

Vi har været på ski i minimum 6 år - vi har altid været sammen med familien eller venner.
Men i år skal vi alene afsted, men det ønsker vi ikke helt. Vi kan godt lide den dynamik med at være flere afsted.

Kan I hjælpe os med gode forslag eller ideer til fx grupperejser eller et godt alternativ til, hvordan man kan evt holde ferie med andre.

På forhånd tak

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Anja Bøhnke 21/05 2019 21:46

Sv: Familietur

Ekstra til mit indlæg. Det er i uge 7, vi ønsker at komme afsted.

Pernille Hansen 22/05 2019 16:53

Sv: Familietur

Hej Anja
I skal da melde jer ind i en skiklub og tage på tur med dem - det er alle tiders mulighed for at komme afsted med andre, og der er tilmed undervisning inkluderet i turene.
Nu ved jeg ikke hvor i landet I bor, men selv er jeg medlem af Din Skiklub (landsdækkende), hvor I kan komme til Canazei til en rigtig god pris i uge 7.

Michael 31/05 2019 08:10

Sv: Familietur

Hej
Jeg er helt enig med Pernille. Find en skiklub i nærheden og tag med der.

Maja 19/08 2019 15:05

Sv: Familietur

Hej Anja,

Jeg er helt enige med de andre I at en skiklub er en super god løsning. Jeg har selv været tilknyttet Københavns skikklub i nogle år.
Men hvis det ikke skal være skiklub, så vil jeg helt klart anbefale jer at tage et sted hen hvor der er mange andre unge og andre danske. Så længe at der er gode faciliteter det sted I skal bo, så kommer børnene hurtigt i snak med andre glade "ski børn" :-)

Vi har været rigtig glade for at bo på Hotel Palace i bad hofgastein da der her er masser af aktiviteter som børnene kan kaste sig ud i når de kommer hjem fra ski :-) https://www.skiferie.dk/oestrig/bad-gastein/hotel-palace

Torben Nielsen 21/08 2019 15:00

Sv: Familietur

Hej Anja
Vi har en bustur til ST. Anton i uge 7 med afgang fredag den 7. februar fra københavn og hjemrejse den 15. februar og der har vi stadig lidt pladser frie. Vi kører i en 4* bus og har totalt plads til 52 personer fordelt på alle alders klasser. Turen har vi kørt i 15 år så vi kender området. Kontakt mig evt på 40685600

Christina 19/11 2019 15:45

Sv: Familietur

Hej
Vi har 13 pladser tilbage i bussen, og har 2 x 3-sengsværelser, og et 5-sengsværelse ledigt nu.
Mvh Christina

Christina 04/09 2019 23:36

Sv: Familietur

Hej Anja,
Vi har stor erfaring med at arrangere skiferie for netop familier :) I år går turen ti Schladming, Europas bedste skiområde. Vi bor med ski-in/ski-out, har selv danske uddannede instruktører med, og børnene får hurtigt nye venner. "Find selv frem" eller vælg vores bus fra Glostrup direkte til Schladming, Turen er næsten udsolgt, men vi har et 4 og et 5sengsværelse tilbage lige nu.
Læs om det hele lige her: www.glostrupskiclub.dk/ture/schladming2020/
Mvh Christina, tlf 51801588

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen