Betina Svendsen 17/02 2018 11:46

Hey.

Jeg vil gerne afsted til Canazie men synes, at det er skørt at skulle betale overpris fordi jeg booker 1. person rejse. Derfor foreslår jeg, at vi er nogle stykker der booker sammen, og derved sparrer lidt på kassebeholdningen. Jeg tænker, at rejse efter uge 10 og kan være rimelig fleksibel mhs. til afgang dog foretrækker jeg at tage afsted fra KBH.

Nogen der er interesseret i at booke noget sammen?

Lidt om mig - Jeg er sidst i 30'erne, generelt positivt indstillet :-), elsker natur og sport men har desværre holdt nogle års pause fra skiløbet.

De bedste hilsner

Betina

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Eric 26/02 2018 05:32

Sv: Canazie

Hej!
Canazei er min favoritdestination. Jeg er solo og løber alpinski, snowboard og også gerne lidt langrend.
Jeg leder også efter billig rejse til Canazei inden for de kommende uger. Jeg har rundet de 50 men i sneen er jeg nok mere som en 25 årig mand.

Hvis du finder en rejse og vil have selskab af mig på turen aht at spare lidt så tag gerne kontakt - jeg søger lidt videre på hvad der er af rejser, gerne via Slopetrotter som jeg senest rejste med til Canazei og det 1230 km pisteområde som man har adgang til dér.

Mvh Eric

Tlf 40754555

Henrik 26/02 2018 16:54

Sv: Canazie

Kunne også være intresseret også ung fyr på 50 :-)
også gerne en kort tur ( 4 skidage ) østrig feks

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen