Alternativ til Canazei

Kaspand 13/09 2009 19:22

Hejsa.. vi er to gutter som skal en måned til Dolomitterne i 2010. Vi var i Canazei sidste år og vil til samme område igen, uden dog nødvendigvis at bo i Canazei. Kan I anbefale andre byer?

Det skal helst skal være byer på størrelse med Canazei, med både restauranter og natteliv, samt direkte adgang til Dolomiti Superski. Byerne Corvara og Colfosco er tidligere blvet nævnt, er der nogen som kan linke til turistkontor/lejligheder i disse?

På forhånd tak, mvh Kasper

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Asbjørn Høj 29/09 2009 14:58

Sv: Alternativ til Canazei

Hej.
Informationer om Covara og Colfosco finder du på www.altabadia.org og på www.altabadiaski.info
Det er rigtig hyggelige byer, med meget godt skiløb der starter og slutter i byerne. Dog syntes jeg at adgangen til de "gode" områder i Superski området er bedre fra området omkring Canazai og Campitello. Men det er nok en smags sag.
Nattelivet i covara og Colfosco er nærmest ikke eksisterende og der generelt tale om modne skigæster. Ligesom velbeliggende hoteller er forholdsvis dyre.

God ferie.

Asbjørn

Thomas Wilhelmsen 13/09 2009 20:34

Sv: Alternativ til Canazei

Jeg kan ikke hjælpe, men pudsit, jeg skulle til at oprette et indlæg omkring Corvara, så jeg er også meget interesseret i at høre om link. Har brugt lidt tid idag på at søge på nettet uden at finde noget der kunne bruges til noget....

/Thomas

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen