Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jette Gauss 07/01 2008 11:53
Jeg er single og mangler en eller flere at følges med på skiferie. Løber stort set på alt hvad der er at løbe på og gerne i Østrig eller Italien. Er 48 år, frisk og vil gerne på lidt afterskiing. Jeg har bil og kører gerne selv , betaler benzin tur - retur. Hvorledes vi skal bo er for mig ikke afgørende, dog foretrækker jeg at stedet ligger tæt på liften.
Tom Jensen 07/01 2008 12:11
Sv: Alene på ski ?? Skal vi følges, kan i ugerne 3 -9
Hej Jette !
Jeg er ligeledes 48 år og er lige nu ved at kigge efter muligheder i Italien, Canazei. Jeg kan i ugerne 4 og 5, måske også uge 3, men ikke 6 og 7.
Rejseform er heller ikke vigtigt for mig. Jeg har været i Canazei 2 gange tidligere. Østrig kan også sagtens komme på tale.
Ser frem til at høre fra dih
Mvh
Tom
Jette Gauss 07/01 2008 13:53
Hej Tom.
Det lyder umiddelbart fint. Jeg var i Canazei sidste år og har bestemt ikke noget imod at komme der igen. Det er et super skisports sted...
Uge 3 vil passe mig fint, men lad os lige tale lidt mere sammen.
Mail til jette@gaussfoto.dk
Mvh
Jette
Per Larsen 07/01 2008 16:31
Hej fra Fr.havn! Jeg tager også afsted på egen hånd! Regner med at tage afsted på fredag og er i den heldige situation at jeg har fri til midt i Februar :o) har set på den lokale vejrudsigt i Østrig at der skal blive temmelig mildt...snegrænsen vil ligge på ca. 1500 m. Men der er forhåbentligt sne nok at tære af.
Jeg satser allerførst på at tage til Livigno i Italien, det ligger højt og er rigtigt hyggeligt til afterski...mine knæ siger ski, så længe de holder, og så vil jeg ellers slappe af i solen og hygge mig med varm chokolade...mit rum ;o)
Westendorf i Østrig er også med i mine planer, hyggelig lille by i et kæmpestort skiområde.
Måske vi ses dernede...jeg er 45 år og medium skiløber, holder mig helst på de røde og blå løjper, for ikke at gøre Franz Klammer ked af det :o)
Hyggehejsa fra
Per (Fr.havn)