Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Torben Andersen 23/01 2007 12:50
Vi er fire fyre som kører selv til Livigno i uge 7. Vil høre om nogen kan anbefale et par fede Afterski-steder:-)
Heidi 23/01 2007 14:49
Sv: Afterski i Livigno
Ja det er jeg også spændt på at høre... var der sidste år og det lykkedes os aldrig at finde noget...og vi prøvede ihærdigt!
Borst 23/01 2007 19:00
Altså der er kun 1 diskotek, så vidt jeg ved, det hedder Doloki eller sådan noget i den stil, men der er jo et bare rigtig afterski steder.
Vi er 7 drengen som kører derned i uge 7 også, vi finder nogle hunkøn i løbet af dagen, og laver vores eget afterski i vores hus :D Priserne på sprut er LAVE!
Maria 23/01 2007 21:38
Tjaa Livigno har jo en del afterskisteder...
Jeg vil dog lige kort fortælle om nogen af dem jeg synes bedst om..
Statlet - ligger for foden af Carosello gondolliften - hvis solen skinner er det helt perfekt, de har stor udendørsbar, med festelige bartendere, og live DJ. Mange af de danske rejsebureauer holder afterski der nogen gange i løbet af ugen.
Tea Del Vidal - ligger for foden af Mottolino liften - dette er nok et typisk dansker sted - der er gang i den med musik og både udendørs og indendørs bar. Desuden har der blevet holdt Skandinavisk aften hver tirsdag de år jeg har været der, og der er virkelig gang i den - kan klart anbefales.
Kühstall - ligger i centrum af Livigno - i det område som hedder Costacia - det er indendørs med live musik, her plejer der at være rigtig godt gang indtil kl 20 om aften - dog er stedet ikke helt så stort.
Mht. til diskotek, så ligger der også et som kedder Kokodi - det er her turisterne kommer - der plejer at være gang i den søndag, tirsdag og torsdag - her holder de fleste danske selskaber til disse dage + guiderne.
Håber I allesammen får en dejlig skiferie - Livigno er et fantastisk sted at holde ferie.