Zell am ziller

Anne 23/10 2008 19:47

Hej.. Nogen der har gode/dårlige erfaringer med zell am ziller..?

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Peders 24/10 2008 10:12

Sv: Zell am ziller

Har været der 5 eller 6 gange. Har ingen dårlige erfaringer overhovedet. Eneste minus har været, at der om morgenen kan være meget kø ved gondolen til bjerget, MEN til denne sæson har de bygget en ekstra, så det skulle være ovre.
Hvis du er ivrig afterskii'er er cafe Reiter et must. Ellers foregår det mest i Toni's Stadl under Mühlbacher hotellet. Hvis i skal hygge en aften med gode drinks, skal i tage at prøve baren på Hotel Engelhof, hvor sønnen i huset er har opnået bronze ved VM i drinksblanding.
Skiområdet ved Zell er rimeligt stort og godt og sammenhængende helt til Königsleiten.
Vil man til de andre områder, hvor liftkortet også gælder, er det nemt med enten bus eller tog. Vi tager altid en enkelt dag til Kaltenbach, som også er ok og rimeligt nemt område at komme rundt i.
Hintertux gletscheren er også dækket af liftkortet, så der skal man "selvfølgelig" også ud. Foregår med tog og bus.
Vi har af og til været der i uge 11 og 12, og vælger man så sent, skal man være opmærksom på, at fra ca 13 kan sneen godt blive tung pga. varme og høj sol.
Håber du kan bruge det lidt.

Anne 01/11 2008 12:04

Mange tak for svaret.. Det lyder jo rigtig lovende..

Asger Laursen 01/11 2008 15:01

Hej Anne.

Udover Hintertux mener jeg at Meierhofen er det bedste område i Zillertal. Der ville jeg bruge de fleste timer hvis jeg var dig.
Jeg ved ikke om du er til offpiste...? Men der er nogle rigtig gode områder til det i Kaltenbach....

Asger

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen