Zell am See

Lene 28/12 2009 11:21

Vi er en familie på 4, mor og far samt 2 drenge 15 og 11 år.
Vi har stået på ski de sidste 3 sæsoner i Norge (Vrådal, Geilo og Hafjell), har gået på skiskole mere eller mindre i alle 3 sæsoner, og alle 3 drenge er supergode, mor også god, men knap så modig.
Vi har i år bestilt en skiferie i uge 8 til Zell am See - vi vil gerne hører nogle erfaringer med området på både den ene og anden måde.

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Søren Christensen 30/12 2009 23:50

Sv: Zell am See

Var dernede uge 4 2009 og har lige været der igen. Kom hjem her d. 30/12 - Området er fint. Der lidt for alle. Måske i den lette ende. Lige pt. er der ikke ret meget sne, men området kører rigtig fint alligevel pga. af fine snekanoner. Vi kunne i hvert fald køre fra top til bund uden problemer (dog lidt iset på sidste piste ned mod dalen, men sådan var den sgu også sidste år) der burde dog komme en del sne inden i skal afsted i uge 8. Men som der bliver sagt, så snyd ikke jer selv for en tur til gletcheren, Kitzsteinhorn, men husk varmt tøj denne dag, da der sommetider blæser og er ret koldt.

Rasmus Skov Jensen 02/01 2010 10:49

Hej

Helt enig med Søren, snyd ikke jeg selv for gletscheren. Der er rigtig god sne, og efter min personlige smag væsentligt bedre skiløb end i selve Schmittenhöhe/Zell området.

Sidder i Zell lige nu - skal dog til at hjem.

Det har sneet hele morgenen, så det hjælper lidt på sneforholdene.

Mvh Rasmus

Alex 28/12 2009 17:32

Hej Lene !
Jeg var dernede sidste sæson. Det er et fint område med forskellige sværheds grader. De sorte pister kan tit være lidt isede. Prøv også at tage en tur op på kaprun gletsjeren der får i rigtig god sne at køre i.
God tur.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen