Zell am See

Jonas 09/09 2009 15:19

Hej allesammen

Mig og to venner har været så heldige at få et job som hotelpersonale ved enten Hotel Latini eller Hotel Schütthof(Samme ejer) i Zell am See fra december til marts.

Derfor ville jeg høre om nogen kender noget til disse hoteller?
Samtidig om nogen kender prisen på månedsliftkort? kan kunne finde for max 14 dage

Mvh

Jonas

Kommentarer:
Der er i alt 11 svar i denne forumtråd.

Jonas 17/09 2009 10:38

Sv: Zell am See

På forsiden igen;)

Vil stadig gerne høre om erfaringer fra de to hoteller :)

Jesper Olesen 09/09 2009 20:50

Hej Jonas

Gå ind på www.allstarcard.at - 1 sæsonkort koster Euro 510, hvis du køber det før 4. dec. og så kan du køre på ski i 7 forskellige områder. Absolut billigste løsning.

Venlig hilsen

Jesper Olesen

Thomas Wind Bøglund 10/09 2009 15:24

Hej Jonas,

Den topper jeg...

Tjek http://www.salzburgsuperskicard.com/ - samme priser - større område - endda til begge sider - dvs både kitzbühel området - noget af Zillertal - men også østpå, herunder Bad Gastein osv - helt over til Schladming.

Det fås ikke bedre...

Mvh Thomas

Katrine 12/09 2009 12:02

Tillykke med jobbet.

Kig over på Pinzgauerhof når I kommer derned (Lige overfor). Der er der massere af unge danskere at være sammen med.

Hilsen Katrine
Bestyrer på Pinz

Jonas 12/09 2009 12:22

Mange tak for svarene :)

Katrine-K: Det vil vi da nok gøre så ;)

Vil stadig gerne høre fra folk der har boet på Hotel Latini eller Hotel Schütthof ?`:)

Mvh Jonas

Ditte 13/09 2009 01:03

Hej Jonas ;-)

Jeg kan fortælle dig det du gerne vil vide, kender begge hoteller meget godt. Har du en email jeg kan skrive til?
Skal selv til Zell denne vinter, hvornår rejser I ned? Kunne være cool at følges!

Mvh. Ditte

Katrine går ud fra du er ansat hos Højmark når du nævner Pinzgauerhof, hvornår lander I i Schüttdorf/Zell? Vi må arrangere noget tam-tam i starten af sæsonen for alle os danskere i Zell. ;-)

Jonas 13/09 2009 08:59

Hey Ditte.

Bare skriv til zupeer@hotmail.com :)

Mvh. Jonas

Katrine 13/09 2009 10:20

Hej.

Fra Cirka 15. november er Børge på Hotellet, så kig endelig forbi. Hvad skal du i Zell am See. Vi har snakket om en stor opstartsfest for alle danskere i Zell am See på Hotellet.

Er ikke ansat af Højmark, hotellet er et selvstændigt firma, der lejer værelser ud til Højmark, men jo vi har meget med dem at gøre, og det er også der Højmark guiderne kommer.

Katrine

Katrine 13/09 2009 10:22

... Børge er min kæreste, vi bestyrer hotellet sammen.

Katrine 13/09 2009 10:37

Hej.

Har lige oprettet en Facebook gruppe for danskere der skal arbejde i Zell am See 09/10.

Gruppen er åben og hedder: Danskere i Zell am See 09/10.

Der vil komme info om hvornår der bla. sker ting på hotellet, danske sportsbegivenheder vist på tv og fester.

-Katrine

Jonas 13/09 2009 13:15

Hej igen Katrine.

Vi skal arbejde i restaurant på enten Latini eller Schütthof.

Lyder godt det hele, vil da lige tilmelde mig den ;)

Mvh
Jonas

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen