Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Lasse 19/01 2008 13:04
Hey! Vi er to gutter, som er ved at planlægge en tur til Whistler i sæson 08/09. Men da vi ikke vil arbejde, men kun nyde den superfede powder, vil vi kun være der i 3 mdr., feb/mar/apr. Vi vil bo i danskerhuset, men mangler to sneglade mennesker, som kunne tænke sig at dele sæsonen med os. Jeg har snakket med Mads fra Whistlerbums og man kan sagtens dele sæsonen og dermed udgifterne imellem sig. Er der nogle friske gutter/piger, som kunne tænke sig en Whistler-tur i nov/dec/jan????
MVH
Powder
Frederik 11/06 2008 19:12
Sv: WHISTLERBUMS - OPDELING AF SÆSON 08/09
Hej drenge.
Det er godt nok ved at være lidt tid siden i skrev indlægget, men jeg håber i stadig er interesseret i at opdele sæsonen, da min kæreste og jeg netop planlægger at være i Whistler nov/dec/jan.
Har i nogle billeder e.l. fra danskerhuset?
Mvh Frederik
Peter Bavngaard Thrane 06/03 2009 00:58
Hej drenge,
kom I af sted til Whistler i år? Jeg endte personligt i Steamboat i Colorado og har haft en fed sæson. Når den slutter i medio april vil jeg en uge til Whistler og jeg søger en sofa at crashe på. Hvis I sidder deroppe, kan jeg så betale for en sofaplads i en uges tid?
Peter
Peter Bavngaard Thrane 18/06 2008 23:39
Jeg leder pt efter muligheder i Whistler - hvad er danskerhuset?
Jeg vil gerne tage en skiinstruktøreksamen, enten gennem Den Danske Skiskole, eller når jeg kommer til Whistler, har I nogle råd om hvordan jeg bliver instruktør for en sæson?
Peter