Weekend ski.

? 12/02 2007 22:36

Hej.
er der nogen der har erfaring med at tage på ski i en forlænget weekend, og er der noget der Evt. ved hvem der arengere disse ture.

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

H 13/02 2007 08:50

Sv: Weekend ski.

Gå ind på denne side og tryk på weekendski i menubjælken.

D. 13/02 2007 10:29

Jeg har lige bestilt en weekend til Mullsjö gennem Solrød weekendski - www.weekend-ski.dk
Er der nogle der har erfaringer med rejseburesuet eller selve skistedet?
Jeg er helt ny og har aldrig stået på ski før. Skal afsted med min kæreste som har stået på ski hele sit liv. Vi regner med at prøve snowboard for at vi starter på bunden begge to

Men nogle der kender dem og stedet?

Monet Hartberg 24/06 2011 10:15

Der er da mange ulige rejsebureauer der har skirejser, også kun hvis det er for en weekend. Danski.dk er et eksempel på dette - de har billig skiferie til mange steder i alperne.

Arne Laursen 25/06 2011 19:42

Hej Monet.

Du har svaret på rt 4,5 år gammelt indlæg, så du får nok ikke så meget respons ;-)

Arne 13/02 2007 21:25

En forlænget weekend med 3-4 skidage kan være både godt og skidt.
Der er meget transport i forhold til skiløb, men hvis vejr og sne er godt, betyder det ikke så meget.
Risikoen er at dårligt vejr kan ødelægge hele ferien. På en uge er der næsten altid nogle gode dage, men på 3-4 dage kan de være dårlige allesammen.
Mange rejsebureauer har efterhånden uger som deles i to perioder.
Der gør prisen rimelig. Med fly kan det blive en rigtig god tur til Alperne. Med bus eller kør selv, er Sverige, Norge, Polen og Tjekkiet nok mest interessant.

Allan Hansen 18/02 2007 12:30

weekend ski

vi er en lille ski klub fra fyn vi har været i norge det var koldt og sidste år lejede vi selv en bus og kørte til østrig og havde 4 kanon dage i uge 10 og i år går turen også til østrig men det er med højmark rejser til st.johan så det bliver spændende at se hvad det er for noget og der har vi også 4 dage på ski det er nok da man kører meget intenst da vi kun er mænd og så hygger vi os om aftenen uden det går over gevind da vi jo skal have noget ud af næste dag så weekend ski kan da anbefales

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen