Rasmus M. Skallerup 10/11 2007 12:37

hej jeg har li påtaget mig stillingen som kok og bindegal snowboarder på et hotel i wagrain og flytter der ned i midten af dec...

men jeg kender ikke stedet så vil gerne høre lidt fra nogen der har set bjerge i wagrain før....?!!???????!?!!!?!

MVH.

Rasmus M. Skallerup...

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Linda Nikolajsen 10/11 2007 14:49

Sv: wagrain

glæd dig wagrain er klart et rigtig fedt sted super super
god vinter
Mvh Linda

Cille 11/11 2007 16:03

Wagrain er super.. tager selv derned for 2. gang i är...

mvh. skilärer i wagrain...

Gunner Juul-nyholm 11/11 2007 17:01

Jeg har været i Wagrain 15 gange; det er et super dejligt og alsidigt sted med et rigtig stort pistenet. Jeg plejer også at tage til andre steder, men Wagrain SKAL jeg til hvert år! - Glæd dig.

Lasse 11/11 2007 17:21

Hej hej

Ja, wagrain er super. Der mange andre danskere dernede du kan hygge dig med! Hvilket hotel er det?

Lasse / højmark wagrain

Rasmus M. Skallerup 11/11 2007 20:11

hey hey hey...... det er satme nogle pæne ord der bliver sagt om wagrain skal jeg love for.... glæder mig som en lille dreng til at komme afsted...

jeg skal arbejde på hotel tatzlwurm "staves det hvis nok" og som sagt glæder mig utrolig meget

Rasmus / højmark medarbejder wagrain...

Linda Petersen 16/11 2007 15:27

Du skal nok finde dig godt til rette i Wagrain... Skal ligesom Cille selv derned for 2 gang... Man taber sit hjerte til Wagrain... Hils allesammens stjernekok Børge, og selvfølgelig Johannes... Han skal nok vide hvem jeg er... heh...
Tag ud på ski så tit du kan... Der er nok at se...
Rigtig god sæson..!
-Linda

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen