Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jørgen Barrit 06/02 2007 19:34
Hej...!
Er i en gruppe der skal sammen på ski i Wagrain, så lad mig hjælpe jer med at leje skiudstyr, af bedste kvalitet, og til rimelige penge (rabat)
Der er dansk betjening, og servicen er helt i top, i modsætning til andre butikker i Wagrain...
Send mig en mail, eller giv mig et ring...
PS. Jeg har INGEN økonomiske interesser i det, men ønsker dig en god og lidt billigere ferie...
Jørgen barrit
Mobil: +45 22400538
E-mail: jbarrit@jubii.dk
Claus Hammerich Sørensen 12/02 2007 15:40
Sv: Wagrain
Hej Jørgen
Jeg synes det er kanon at du tilbyder lidt hjælp i forbindelse med leje af ski. Vi er 2 familier der for 1. gang tager til Wagrain i uge 10 og vi har ikke spor imod at modtage nogle gode fif og steder vi kan spare nogle penge, så du skal være velkommen til at kontakte mig - enten direkte eller på dette forum.
Med venlig hilsen
Claus H. Sørensen
Søren 14/02 2007 13:52
Hej Jørgen, det lyder helt super!
jeg vil prøve at give dig et ring. da jeg overvejer at købe mig nye ski er jeg interesseret i om der er en nævneværdig prisforskel fra DK til Wagrain.
Yderligere...
er der nogen der har info omkring vejr/sne-tilstandene dernede? da det er begrænset hvad man kan se på deres Cam.
pft. Søren
Jørgen Barrit 14/02 2007 14:59
Hej Claus og Søren...!
Claus du er mere end velkommen til at ringe til mig vedr. rabat og andre små fif...
Søren, ang. køb af ski skal du vide at Atomic er synonymt med Wagrain, den gamle fabrik lå tidligere inde i byen, der er dog bygget en ny lidt udenfor. Så du kan med fordele købe Atomic i Wagrain.
Men giv mig et kald, så skal jeg hjælpe dig med prisen...!
Jørgen
+45 22400538
Trine Hviid 14/02 2007 15:18
Hej Søren..
Vi har venner der er i Wagrain i denne uge og vi drager derned fredag. De meldte hjem til os igår, at det sneede det meste af dagen og vi kunne glæde os vildt til at komme afsted, super piste forhold!!!
Så det gør vi...
Hilsen Trine
Trine Hviid 14/02 2007 15:29
Glemte lige at fortælle om et link:
www.wagrain.at/info/webkamera/index1.php
Hilsen Trine
Bettina Juel 06/02 2007 23:28
Vi er en gruppe, der tager til Wagrain på fredag. Vi er mindst 3, der skal leje ski. Vi vil da gerne have et tip om god og billig udlejning.
Med venlig hilsen
Bettina Juel
Mk 07/02 2007 09:44
Vil dog lige sige at det er flere steder i Wagrain, hvor der er god service og med mulighed for rabat. Derfor står jeg lidt uforstående overfor at du ikke skulle få noget ud af det.
Hans Meulengracht 07/02 2007 12:38
Både Skistadl (overfor Grafenberggondol) og Rudi Huber giver fin service. Også god Intersport i bunden ved Rote 8'er. MVH
Hans
Jørgen Barrit 08/02 2007 18:42
Kære MK... (og andre)
Jamen den er skam god nok, jeg har INGEN økonomiske interesser i det. Det er muligt det lyder underligt for dig, men sandt er det. Jeg er kommet i Wagrain de sidste 19 år. Har arbejdet der flere sæsoner.
Der er ganske flere steder, end det jeg kan anbefale, i byen der lejer udstyr ud. Kun 2 har danskere ansat, ikke fordi det er bedre, men det er "TRYGGERE" for nogle med dansk betjening. Og personligt har jeg det godt med at få anbefalet nogle steder, hvor man ved tingene fungerer...!
Og hvoffor starte ferien med en dårlig oplevelse, hvis man kan starte med en god, og så samtidig få noget rabat...!
Jeg har søgt lidt på denne side, og der er åbenbart flere der har haft dårlige oplevelser i 3 af byens udlejningsbutikker...!
http://www.skisport.dk/forum/9760/
God ferie ...!