Vejret i Østrig

Bo 03/02 2014 10:47

Wtf hvad sker der lige i Wagrain området - melder om plus 9 grader de næste 7 dage.
Er der altid varmt i det område?
Frygter da for alvor skituren i uge 8 :(

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Martin 03/02 2014 19:45

Sv: Vejret i Østrig

Ved ikke hvor du hat set den vejrudsigt, men den jeg har set svinger lige omkring frysepunktet de næste 9 dage i dalen ;-) bergfex.dk ... Plejer at være den mest præcise vejrudsigt for alperne.. Så mit råd er dont worry

Nicki 03/02 2014 21:10

bergfex siger plusgrader både i dal og på bjerg

Nicki 03/02 2014 21:14

http://dk.bergfex.com/wagrain/wetter/

Brian Lund 03/02 2014 22:09

Ja! Bergfex er altid den bedste side til vejret i Østrig og den passer næsten altid (desværre i denne situation)...

Og ja der meldes helt op til 11 grader i dalen!

Til gengæld ser det ud til at der på toppen kun er lige over frysepunktet og at det fryser om natten, endda i dalen..! Så jeg er sikker på at de vil gøre alt hvad de kan for at holde så mange pister som muligt åbne. Og bare roligt, der skal nok være masser af pister der er åbne, alt sneen smelter ikke på to uger - og vejret kan også nå at slå om inden du skal der ned.

Hvis det ikke slår om kan du dog nok risikere at nogle af nedkørslerne til dalen bliver lukket.

Men kører i selv eller er det med bus eller fly? - For hvis i kører selv kan i jo bare køre lidt efter sneen! Liftkortet gælder til rigtigt mange andre områder, f.eks. også Gastein dalen hvor du i sportgastein kommer helt op i 2660m eller Dachstein gletscheren der er oppe i 2700m!

Michael Alstrup Andersen 04/02 2014 19:07

Er i Wagrain, Flachau, Flachauwinkl og Zauchensee netop nu, og der er ikke noget at frygte, sneen har været rigtigt fin og der er lovet mere sne de kommende dage. Du kan sagtens regne med at alt er åbent.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen