Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
valloire 07/11 2005 14:36
Er der nogen, som kender Valloire ? Hvordan er snowboardpark og offpiste mulighederne ? liftsystem ?
jonas vammen 07/11 2005 14:45
Sv: valloire
hey...
Jeg var på sæson for dan-ski 04-05 i Valloire.. Men der er ikke rigtigt nogle snowbordpark (4 til 6 hop) Liftsystem er godt nok..
Men de har SUPER fedt offpiste muligheder da der ikke er rigtigt nogle i valloire som køre i off-pist.. Der kan jeg kun sige at man har det hele for sig selv...:-)
hilsen jonas
martin 07/11 2005 15:29
Liftsystemet er til at leve med, men liften mellem Valmenier og Valloire er tit proppet, og man kan sagtens opleve at skulle vente omkring en halv time..
Anders 08/11 2005 21:43
Hey
Var også i Vallo hele sæsonen 04-05 sammen med Jonas. Det var sgu 'good times'.
Liftsystemet er ikke ældgammelt, men heller ikke helt up-to-date. Du kan godt forvente lange køtider i bunden af Setaz i de store uger, men på det andet bjerg er der sjældent særligt lange ventetider.
Mht til pister, så er det helt klart offpisten man skal fokusere på i Vallo. Pistefræs er der ikke så sindsygt meget af, da der ikke findes disse lange "boulevarder" som man kender fra større steder.
Men da Vallo er et meget familie-betonet område (læs: ikke særligt mange bumser), så forbliver off-pisten uberørt mange steder, og SÅ er det fedt at være i Vallo!!!!
Mvh Anders
valloire 09/11 2005 09:10
tak for de gode svar.
jeg tror jeg finder et sted med bedre park ;-)