Valloire - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Claus skrev:
Hej

Desværre er jeg ikke så positiv efter at have besøgt byen og afprøvet skiområdet.

Byen er rigtig nok lille og hyggelig, men liftsystemet er alt for gammeldags, langsomt og mange umoderne lifter. Vi stod ofte i kø op til 20 - 25 minutter ved opsamlingsstederne og som flere har anført, er lifterne generelt for ukomfortable og der er mange træklifte.

Jeg boede på Danski´s hotel i byen og må erkende, at selvom hotellet er sødt og hyggeligt, er standarden for ringe ifht. lovprisningerne fra kataloget. Guiderne var rigtig gode og sørgede for at vi fik en god ferie uanset at hotellet ikke levede op til vores forventninger. Menuen var desværre kun på 3 retter uanset at vi havde betalt for 4 retter hjemmefra !.

Hvis I sætter pris på et moderne liftsystem og ikke køre på de samme pister for ofte, bør I ikke vælge Valloire men nogle af de lidt større Franske skiområder.

Hotellet fra Danski ville jeg også fravælge - ganske enkelt fordi det er for ringe ifht. prisen og andre tilsvarende hoteller i byen.
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen