Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
martin quist 24/11 2005 14:26
Hej allesammen, jer er i står i den "dejlige" situation at jeg skal anskaffe mig et par nye pistefræsere.
jeg overvejer følgende:
-Dynastar Omeglass
-Fischer RC4 World cup sc
-Head world cup I SL chip
-Salomon equiepe 10 3v race Pwa SL
ville blot høre om at der var nogle der har erfaringer med disse. eler om de vil anbefale en anden ski i denne genre.....
på forhånd tak
csiszar 24/11 2005 16:31
Sv: Valg af ski
har selv dynastaren i 157..
vil klart vælge den igen hvís jeg skulle ha nye ski
Claus 03/12 2005 11:04
Har kørt på RC4'eren i 160 og den er fed! Denne sæson skal jeg have indviet mine nye Nordica Dobermann SC.
De har fået utrolig flot kritik i alle anmeldelser (bedre en dem du nævner), og fås desuden i 164 og 158 - kunne være en mulighed??
God Sæson - Claus
Anders 27/11 2005 18:44
Hejsa
Jeg har et par Dynastar Omeglass 64 i 157, og jeg kan anbefale dem på DET VARMETSTE!!!
Du får ikke en federe køreoplevelse på pisten med andre ski... De carver ekstremt og det er supersjovt.
/anders