Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Ole 20/11 2013 19:05
Vi er hvert år i alperne. I år har vores datter valgt at tage med os fremfor gymnasiet, og da hun jo gerne vil stå med nogle nogenlunde jævnaldrende, så er spørgsmålet hvilket selskab, rejsegruppe eller skiklub man skal hægte sig på. Nogle gode forslag?
Torben Nielsen 21/11 2013 09:05
Sv: Uge 7 med 18-årig datter. Hvorhen og med hvem?
Hej Ole
Vi har arrangeret 1 bustur til skiområdet St. Anton i uge 7,og har ganske få pladser tilbage. Hvis det er noget kan du kontakte mig på 40685600.
Hilsen
Torben Nielsen
Flemming Hansen 21/11 2013 12:41
Hej Ole
Vi er en lille klub ca 50 personer som hvert år tager til Port de solei i Schweitz og Frankrig. Vi tager med bus, lukker et helt hotel og har vores egen kok med. Der er rigtei mange ca 20 lige omkring de 17 til 20 år, resten lidt yngre og noget ældre.
Ring eller skriv din mail her så får du noget mere info.
Vh Flemming 23420170
Mail: Hammerichsvej@mail.dk
Christoffer 26/12 2014 13:23
Ellers er der Vennernes Ski klub.
snowtrip.dk
Mvh. Medlem / Chris.
Brian Lund 26/12 2014 17:11
Bad Gastein er super populært blandt unge! Var der sidste år i uge 8, så der er jeg ikke et sekund i tvivl om at hun vil finde masser af jævnaldrende! Da vi var der var der primært skandinaviske turister; danske, svenske og norske. I hvert fald i den aldersgruppe der gik i byen om aftenen.
St. Anton skulle vist også være ret populært blandt unge, jeg kan be- eller afkræfte det om et par dage! ;)
Bjørn 26/12 2014 18:01
Hej Ole.
Vi er en masse ski glade folk i alle aldre der tager til vores faste hotel i Alpbachtal i Østrig, turen i år er i uge 7, vi har altid et sted mellem 10 og 40 personer med i alderen 10 til 20 år, p.t. Er der 8 i 18 års alderen.
Se nærmere om turen på www.snowtrip.dk her ligger billeder fra tidligere år, turen er beskrevet nærmere og i kan tilmelde jer derinde. Vi er en skiklub fra Aarhus, men der er folk med fra hele landet, derfor også typisk opsamling fra Nordjylland, Randers, Aarhus, Kolding og Padborg.
Hvis i har spørgsmål send mig en mail b.s.diedrichsen@gmail.com
Venlig hilsen Bjørn
Ole 27/12 2014 08:45
Tak for svar fra Chris, Bjørn og Brian på mit indlæg fra sidste år. Vi valgte at tage med Flemming & Co til Portes du Soleil (Avoriaz mm). Det fortrød vi ikke og vi tager med dem igen i år.
Mvh
Ole