Transport Val Thorens

Katrine 18/10 2010 22:16

Hej alle,

Jeg står og planlægger at tage til Val T sidst i november/1 dec. Er der nogen der skal derned på denne tid så vi evt. kunne arrangere transport sammen?

Hvis ikke planlægger jeg at flyve Geneve - er der i så fald nogen der har kendskab til transport fra Geneve lufthavn og til Val thorens, hvad det koster og hvordan jeg skaffer det osv??

Eller er der en lufthavn der er bedre? kan bare se herinde at det er der nogen flyver til.

På forhånd TAK:-)

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Leon 18/10 2010 23:11

Sv: Transport Val Thorens

Hej Katrine..

Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte et af de mange rejseselskaber, som har rejser til Val T.. De sender ofte deres medarbejdere derned omkring starten af dec... Du kan være heldig, at få et billigt lift der..

Men hvis du skal flyve, så er Chambery den nærmeste lufthavn, og der går vist nok - hvis jeg ikke husker helt forkert - nogle busser direkte til Val T... men da de ikke snakker meget engelsk dernede, så er det et mareridt!

ellers prøv Alpservice's facebook gruppe for dem der skal til Val T..

http://www.facebook.com/search/?flt=1&q=seasonaire-+Alpservice&o=69&tas=0.09404269303195179#!/group.php?gid=146748525238

Held og lykke.. og ha' det fantastisk dernede! ;)

/Leon

Jacob 19/10 2010 09:46

Fra Geneve går der busser direkte til Val T

http://www.alpski-bus.com/

god tur :)

/zip

Kim Valsøe 23/10 2010 16:57

hej Katrine.
Jeg skal på sæson der nede og tager af sted d. 24 eller 26 skal lige have min roommate til at finde ud af hvornår han kan..

Men vi er 3 der tager tager af sted der, måske 4.
Sidste år tog jeg også der ned, omkring samme tid, fløj til geneve og tog en taxa til VT. Helt klart det nemmeste og billigste. Vi var 4 og kom af med ca 1100kr hver. jo flere jo billiger :D

Jeg tror ikke busserne er begyndt at køre på det tidspunkt og rejseselvskaberne er ikke begyndt at sende gæster der ned der heller, mener jeg..

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen