Transport til Wagrain d. 25/1 eller 26/1

Pernille Martens 12/12 2012 22:42

Hejsa.
Jeg skal til Wagrain i uge 5 - men jeg ved ikke helt hvordan med transporten, så jeg håber på lidt hjælp fra jer :-)
Jeg har kigget på flybillet til Salzburg, men prisen der passer mig er med ankomst omkring kl 21. Er der nogen, der ved om man på dette halv-sene tidspunkt kan komme videre til Wagrain?? Og i så fald - hvad er lettest (og til en ok pris)?

Det kunne jo også være, der findes nogen, der kører i bil dertil (og har lyst til at sælge mig en plads) enten fredag 25/1 om eftermiddagen eller lørdag 26/1?

På forhånd tak for hjælpen :)

/Pernille

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Pelle Milner 13/12 2012 15:42

Sv: Transport til Wagrain d. 25/1 eller 26/1

Hej Pernille,

Jeg kan anbefale dem her, som jeg selv har brugt tidligere og som jeg skal køre med igen nu til jul.

Man kan risikere lidt ventetid hvis der skal andre med som lander senere, eller hvis der skal samles nogen op undervejs. Med mindre man vælger VIP-kørsel.

http://www.reisen-habersatter.at/transfer-buchen.php?a=1

God tur!
:-) Pelle

Pernille Martens 16/12 2012 12:10

Sv: Transport til Wagrain d. 25/1 eller 26/1

Hej Pelle.

Tusind tak - det er jo lige, hvad jeg har brug for!

Ved du, om de tager hensyn til evt. flyforsinkelse? De får jo flynummeret i bookingen, så det ku jo tyde på, at de venter på flyet, hvis det bliver forsinket... Vil så nødig strande i Salzburg en sen lørdag aften, og ende med at være nødt til at betale taxa til Wagrain...!

/Pernille.

Ps. Rigtig god tur!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen