Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Søren Ebbesen Nielsen 19/04 2012 11:22
En kammerat og jeg, kører til Val T, i starten af November. Vi Kører i en VW Caravelle, så vi har plads til 4-5 passagere. Det kommer til at koste hvad vi bruger i Benzin(2500-3000 kr.) divideret med det antal vi er i bussen. + 500 kr.
Skriv hvis det har interesse..
MVH. Søren Ebbesen Nielsen
Signe 08/05 2012 16:41
Sv: Transport til Val Thorens Nov. 2012
Hej!
Jeg har planer om at tage en sæson i Val T 12/13 og er muligvis interesseret i at køre med ned. Er der en e-mail jeg kan kontakte dig på senere hen, når jeg ved med sikkerhed om det bliver Val T for mit vedkommende?
MVH Signe Kjær
Søren Ebbesen Nielsen 08/05 2012 21:24
Sv: Transport til Val Thorens Nov. 2012
Hej Signe.. Lyder fedt.. Du kan skrive på Sorenebbes@gmail.com..:)
Hilsen Søren