Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jonas Christensen 10/03 2008 19:45
Hey skifolk!
Er lige kommet med på et afbud på en skiferie til Val Thorens her i påsken, men da der ikke længere er plads i bussen med det rejsebureau som de andre rejser med, står jeg med det problem at jeg ikke ved hvordan jeg kommer derned. Har ringet rundt til diverse andre rejsebureauer om de evt. skulle have en ledig plads men har ikke haft noget held med det. Er der nogle som ved hvordan det kan lade sig gøre at komme derned?
Alt synes at være udsolgt med bus og fly, og synes ikke jeg kan finde togrejser derned. Alle forslag er velkomne.
Mvh. Jonas Christensen
Max Juul Rasmussen 11/03 2008 10:07
Sv: Transport til Val Thorens
Skal selv til Les menuires i påsken og flyver fra Hamborg til grenoble om lørdagen, der er stadig ledige pladser i flyet, ca pris 2000,- for retur billet, der går desuden busser fra grenoble til Val thorens
Jonas Christensen 11/03 2008 10:21
Jamen det lyder da helt klart som en mulighed. Hvilket selskab flyver du med?
Max Juul Rasmussen 11/03 2008 10:58
gå ind på www.momondo.dk og tast hamburg henholdsvis grenoble ind, find de tider der passer dig bedst at rejse ud henholdsvis hjem, og der kommer de muligheder op som der er, så er det bare at vælge den der passer dig bedst
Max Juul Rasmussen 11/03 2008 11:06
undskyld det var selvfølgelig www.momondo.com du skal gå ind under, den sidste pris jeg fandt var 2300, hvis du flyver til geneve kan du gøre det for 2000,- men prøv forskellige muligheder