Transfer fra Geneve d. 20/2-2010

Peter 26/10 2009 20:26

Vi overvejer om man trods de ret billige Transavia-flybilleter fra Billund ender med en p....-dyr taxi-transfer fra Geneve, da flyet ankommer dernede kl. 21 lørdag aften?! Jeg kan se af lignende tidligere spørgsmål i forumm, at andre også har overvejet netop transfer-mulighederne til og fra Geneve og at det ser ud til at en ret dyr taxi/mini-bus er eneste udvej ud på aftenen. Jeg er slet ikke nået til at overveje om det skal være Val T. eller andet vi skal stå på ski, men det kan da være at nogen har et godt bud samt nogle erfaringer med transferen eller måske har planer om samme fly og fundet en transfer-løsning som ikke koster for meget? Jeg antager at det på hjemturen ikke bliver noget problem at tage en bus til Geneve, hvor afgangen er kl. 21.45...det er vel et spørgsmål om at tage til lufthavnen i god tid?-)

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Borg 26/10 2009 21:14

Sv: Transfer fra Geneve d. 20/2-2010

Hej Peter

I kunne jo evt. overveje at leje en bil i geneve på den franske side af lufthavnen. det koster fra ca. 2000 og op for en uge med fri kilometer.

har selv overvejet den løsning. i kan finde geneve lufthavns hjemmeside, der er oplysninger om hvilke udlejningselskaber der er i lufthavnen.

Jeppe Olesen 26/10 2009 23:24

Har du et link til siden med bustransfer fra Geneve. Jeg skal nemlig fra Geneve til Tignes 2/1 2010. Mener det plejer at koste ca. 400kr, men kan ikke finde nogle busplaner på nettet. Flyver med Norwegian fra Kastrup. Mener vi er engang omkring kl. 16.

Jeppe

Elis 27/10 2009 09:59

Den finder man på gva.ch

http://www.gva.ch/en/Portaldata/1/Resources/fichiers/publications/publications_informative/aeroski-bus.pdf

Jeppe Olesen 27/10 2009 10:08

Mange tak.... Du er vel ikke så informeret, så du også ved hvor man finder transfer fra Tignes til Østrig?

Mvh Jeppe

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen