Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Morten 28/11 2009 17:59
Hey overvejer at tage til åre i uge 5 eller 6 jeg ville høre om nogen har prøvet at tage toget derop og hvordan det var? hvad gjorde du eller i med bagagen ved ankomst når man skal ud på ski(går ud fra at lejligheden ikke er ledig kl 9 morgen).
og hvis nogen har en anbefaling på beboelse så skriv jeg, kan bedst lide det centralt og let til by og pist/lift. vi er 2 (indtilvidere og søger noget hvor der er plads til max 6 pers i GOD standard)
hvordan er åre ellers ved der kan være koldt?
Håber på god respons skriv hvis i har spørgsmål
Joachim 29/11 2009 09:21
Sv: Tog til åre
Hej.
Åre er et fint sted dog var det første gang jeg var afsted og derfor kan alt jo sikkert være godt.
Vi tog toget og det var dejligt med god plads og på en eller anden måde begynder ferien lidt tidligere da man reelt kan sove godt, men også hygge sig i kabinen med kortspil mv. Jeg mener vi skiftede tog et sted i sverige måske Göteborg. Men jeg kan klart anbefale toget.
Der er koldt og det skal man være indstillet på, er man meget kuldskær er det ikke stedet at tage hen. Jeg mener der var hvad der svarede til -35 graderdavi var på toppen af åreområdet.
Jeg har svært ved at vurdere stedet for mere øvede skiløbere, da det som sagt var første gang jeg var afsted og det kun ligger lidt svagt i irindringerne om hvordan området var.
Håber i får en god tur.
Arne 29/11 2009 16:58
Sv: Tog til åre
Var der sidste år sent på sæsonen.
Fint med toget. Vi kunne sætte baggagen i en skikælder, til vi kunne få lejligheden.
Når der er åbent til toppen - hvilket er vindafhængigt - er der glimrende muligheder for offpiste.
Nederste del at Åreområdet er fint med blandede sværhedsgrader.
Bliv væk fra Bjørnvallen - hvis du ikke er vild med at skøjte lange flade transporter.