Jan 20/05 2012 00:57

Er der nogen her der kender hotellet Hotel Ecrin du Val Claret i Tignes er meget i tvivl om hvor lang der er til pisten, liften. Forskelig bureauer opgiver forskelige afstande, så hvis nogen af jer har været på dette hotel vil jeg være glad for en tilbagemelding.

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Pernille Hansen 20/05 2012 17:34

Sv: Tignes

Hej Jan
Jeg vil mene der er omkring 400 meter til liften. Der kører skibus lige udenfor hotellet til både liften og den næste Tignes-by (Le Lac) ca. hvert 10. minut.
Det er for øvrigt et rigtigt lækkert hotel, og uden skistøvler er afstanden ikke noget problem - heller ikke, hvis man er frisk på en lille gåtur som opvarmning hver morgen :-)

Jan 21/05 2012 23:10

Sv: Tignes

Hej Pernille
Tak for din tilbagemelding vedr. afstande til liften, det er ikke første gang jeg møder misvisende oplysninger om afstand til pister og lifte på selskabets hjemmeside, om det konkrete hotel skriver Danski på sin hjemmeside; afstand til pisten 100 m. afstand til lift 0 m. andre selskaber angiver at der er 200 m både til pisten og liften sandheden er at vi er tættere på 400 m afstand. Ved ikke om afstande skrumper i Alperne. Jeg undres over hvad selskaberne får ud af at opgive forkerte afstande til pister og lifte, intet er mere ødelæggende for rejseselskaber end manglende troværdighed og når forventningerne ikke stemmer overens med den rejse man har bestilt og betalt.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen