Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Mathilde 10/01 2008 13:22
Hej,
Er der nogen der kan hjælpe os?
Vi er en flok på 8-12 personer, der skal på ski i uge 7 2009, og vi søger en stor billig lejlighed, hvor vi alle kan være uden problemer. Den må gerne ligge så tæt på lift/pist som muligt og gerne i by. Vi foretrækker østrig, men alt har interesse.
Hilsen Mathilde
Casper 10/01 2008 13:53
Sv: Stor skilejlighed i 2009 søges
Hej Du. Jeg var i Schladming sidste år, ganske fint sted, udfordringer til alle.
Hyttebyen hedder Almdorf Reiteralm og vi rejste med Højmark. Vi var meget glade for dem. Der er så god plads at man godt kan være 16 i en hytte (om aftenen, hvis man ikke lige orker afterskifest og tyroler dans på bordet) vi var nemlig 16 afsted og havde to hytter.
Der er ca 50meter til pisten, men der er lavet en sti så man bare glider hele vejen ud til pisten, det samme er muligt når man skal tilbage til hytten.
Det eneste problem der kan være er at der er langt ned og handle, men vores guider kørte os til byen hver anden dag, men lidt noget bøvl at skulle aftale det hele med dem. Der er et hotel lige ved siden af hytteparken som har en lille kiosk man kan købe lidt i, men til ret høje priser. Jeg ved Højmark arbejdede på at få en aftale i stand med en taxa som skulle transportere gæsterne til byen og hjem igen hver dag, men ved ikke om det er blevet til noget.
Men jeg ved jo ikke om I er i bil derned, så kan I jo klare jer selv...
Casper
Casper 10/01 2008 16:12
Sv: Stor skilejlighed i 2009 søges
Hej igen..
Har åbenbart ikke læst din besked ordentligt. Jeg kan se at det ikke er en hytte I er ude efter og at i vil bo i byen og ikke på bjerget.
Min fejl, se bort fra min tidligere besked.
God tur.