Stedet for unge mennesker

Henrik Aaen Mortensen 25/09 2006 22:56

Hey

Hvilket sted kan du anbefale for en lille flok rutinerede skiløbere på en 22-23 år?

Vi vil gerne til et sted med feststemning, stort sammenhængende skiområde, med mange røde sorte pister og gerne ikke til en million!

Vi har tænkt på østrig og italien men er også åbne overfor andre anbefalinger

På forhånd tak for hjælpen

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Jonas 10/11 2006 16:05

Sv: Stedet for unge mennesker

Hej

Hvor mange er I og hvornår skal I afsted? Vi er mange på 24 og opefter der skal afsted til Les 2 Alpes i uge 11, d. 9-18 mats 07. Vi mangler nogle få til at få et tilbud vi har indhentet. I kan få jeres eget lejlighed hvis I er 4,5 eller 8. Prisen er 2995 kr. med 6 dg.s liftkort og bus fra København.

Andreas 10/11 2006 22:07

De andre forslag er udemærkede...

Val Thorens er et kæmpestort skiområde, hvor I også finde fest og farver...

Saalbach er suveræn afterski...

Og man kan blive ved at skrive positive ting om de fleste destinationer - MEN!

Hvis I skal til verdens bedste skisportssted, som kan TILBYDE DET HELE på én gang, så er der ingen tvivl:

St. Anton i Østrig er alpernes bedste, både hvad angår skiløb/offpiste og afterskiing, som er berygtet.

Tag mit ord for det :o)

Book en rejse til St. Anton hos SNE&SNÖ og Valluga Skirejser på www.skirejser.dk

Rasmus 26/09 2006 09:12

så skal i helt sikkert vælge Val Thorens i Frankrig.. Der er kanon skiløb for alle slags skiløbere - og det er kæmpe stort... Og når i så skal til afterski, så mødes i bare med alle de andre danskere på cafe snesko.. det er det fedeste sted, med livemusik hver aften... og hvis i så kan holde til det er der et par store discoer.. det er det ultimative skisportssted for unge mennesker.

Jesper Stampe 26/09 2006 13:13

Val Thorense er helt klart et fedt sted.
Men Vald I'sere er også en super fedt sted! (der er mere fest og farver i Val Thorense, men mere hygge og bedre skiløb iflg mig i Vald I'sere)
Der er ikke så store diskoteker i Vald I'sere som der er i Val Thorense, men der er rigelig steder til at fyrer den af alligevel!

Mvh
Jesper

Anders Lysholm 26/09 2006 23:03

Saalbach hinterglemmm holder. For fedt skiløb og så er den østrigske afterskiing altså bare hammer svær at slå
især på hjemmebane i Saalbach

Anders

Thorkild Jensen 27/09 2006 16:19

Jeg vil også stemme på Val Disere, jeg har været alle 3 steder som er nævnt. Og val disere har klart alt. Den danske bar Le petit Danois, er klart et fedt sted.

Peter 02/10 2006 18:47

Nej nej nej.. Livigno i Italien er stedet for fest glade mennesker. Du skriver du gerne vil have en billig skiferie, så er livigno stedet. byen er toldfri så man kan f.eks få en flaske sprut for ca. 50 kr og det er de dyre mærker.. Tag der ned

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen