Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Didi 06/01 2006 09:01
Jeg skal til st anton for første gang i uge 2, og er interesseret i prisniveauet på øl,sprut og mad
thomas 12/01 2006 10:13
Sv: st anton
stanton er ikke billigt! men det er godt. super afterski og fantastisk skiløb!
hvis det er for at købe ind osv. er det ikke så slemt - men mooservirt og spisning på bjerget er en lille smule stejlt. vi var dog forbi i sommers og snakkede om at vi synes ikke priserne var så slemme alligevel.
jeg tager selv to uger til stanton i uge 5 og 6!
kent 06/01 2006 16:39
dyrt dyrt dyrt
kent
Sophie B 08/01 2006 15:00
Nej dette er ikke korrekt, priserne i supermarkederne er som i DK (Netto), øl på Mooserwirt 3,5 euro tror jeg nok, og man kunne sagtens finde spisesteder med god mad i byen uden at blive ruineret.
Jeg var faktisk overrasket over hvor "billigt" det hele var. Generelt er priserne vel som i DK på disse ting, dét som er dyrt er at komme dertil samt liftkort.
Guest 08/01 2006 15:40
Erdinger på Mooserwirt koster ?4,70