Kim skrev:
Hejsa.
Min hustru og jeg har de sidste 5 år, skiftevis været i Italien og Frankrig. Egentligt har vi hvert år kigget efter Østrig, men har syntes at selve rejsen som regel har været dyrere end til de to ovenstående lande.
I år har vi så fået lokket min søster, svoger og 3 årige niece med på en kør-selv ferie (ingen af dem har været på skiferie), og jeg var begyndt at sidde og kigge efter mindre byer i østrig, så vi ikke skulle køre alt for langt.
Jeg "kommer tilfældigvis" til at kigge lidt på St. Anton, og ser er priserne er ok for en ferie lejlighed til 5 pers.
Der er enda en del blå pister på pistekortet.
Mit spørgsmål er så hvordan andre har oplevet området set for en førstegang skiløber? Jeg er den eneste habile skiløber i gruppen, og min søster tager lige så meget med for naturoplevelsen, og er ikke sikker på at hun er til skiløb.
Hvordan er prisniveauet i St. Anton? Det skulle helst ikke være for dyrt, da jeg gerne skulle sælge idéen om flere kommende skiferier. Dog samtidig heller ikke så billigt, at de andre ikke får oplevelsen af at komme på "rigtig" skiferie
Den oprindelige aftale var egentligt at vi skulle tage til Val Morel i frankrig (området er helt ok, dog lidt lille by og meget små lejligheder, hvis vi skal bo 5 sammen).
Har desuden kigget lidt på Gargellen i montafon området.
Hører også gerne om andre forslag, som jeg kunne se nærmere på.
Med venlig hilsen
Kim (som snart har surfet hele nettet igennem for at få den bedste skiferie til den bedste pris)