Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Claus Borg 08/11 2006 16:17
Er der nogen som kender en billig måde at komme til St. Anton på??
Claus
Casper 09/11 2006 19:00
Sv: St. anton
Hej.
Hvis du ikke selv har muglighed for at køre derned. Har du muligheden for at tage tog derned forholdsvis billigt mener jeg.
Jeg er ikke helt sikkert. Men jeg mener at man kan tage kontakt til Deutshe Bahn, og fortælle dem hvor du skal skal fra og til osv. Også sender de et tilbud til dig på rejesen. Det skulle vist være billigere end som at få DSB til at lave rejsen til dig.
Er ikke helt sikker på det her, men mener jeg har hørt noget om det.
Anders Lysholm 20/11 2006 20:39
Hej claus
Hvad har du fundet ud af med at komme derned. Jeg skal derned over nytår og skal så hjem igen engang i nytår og ville høre, om det evt. var mulig at arrangere noget transport tilbage til DK
venlig hilsen
Anders
Andreas 10/11 2006 22:33
Du kan tage det direkte Skiløber-tog fra KBH, Ringsted, Kolding eller Padborg til St. Anton... Prisen afhænger af hvilken uge du skal afsted, men se evt på www.skirejser.dk, hvor der sælges tog only.
Ellers kan du køre derned på 10-12 timer fra Danmark - længere tid tager det ikke!
Claus Borg 24/11 2006 14:28
tja, jeg skriver lidt med en fra DB, så håber hun kan gøre det billigt, ellers tror jeg desværre at det bliver dsb til ca 1100kr som er det billigste.. hjemrejse aner jeg intet om, for skal være der i 4 mdr...
mvh
Claus Borg
Morten 26/11 2006 12:44
Hejsa
Jeg skal til St.Anton her i starten af december og deltage i et anwärterkursus. Umiddelbart tager det 18-20timer med tog med 4-5 stop undervejs, og prisen kunne man ikke rigtigt blive oplyst (DSB).
Istedet lavede jeg nogle søgninger på flybilletter på diverse søgemaskiner, og endte med at få en flybillet til Zürich for 447kr alt inkl :) Jeg skal flyve med Air Berlin med en enkelt mellemlanding i Berlin, men rejsetiden er stadig kun 3-4timer. Fra Zürich hopper jeg (vi) på et tog, der kører direkte til St.Anton. Tager bare et 2-3timer. Prisen har jeg ikke undersøgt nærmere, men det kan ikke være særligt dyrt.
God tur!
Morten
Troel Raabjerg 13/12 2006 15:37
Du kan komme med tog for ca. 1500 T/R med Deutche Bahn (DB), men du skal skifte et par gange. Man kan se priser for rejse på deres hjemmeside, men ikke bestille! Tror du kan tage hen på en DSB station og få hjælp. Har ikke undersøgt det nærmere, da vi har fundet ud af at vi kan leje en stor bil i Flensburg for 5000 kr for 8 dage :-)
Claus 17/11 2006 09:59
Hej
Har endnu ikke fundet en rejse til St. Anton og derfor vil jeg hører om der ikke er nogen ideer til at komme dertil. Vi er 2 personer som skal finde den billigste måde at komme derned mellem 5-8 januar. Hvis der evt. er nogen som skal køre i bil til et sted i nærheden af St. Anton og har plads til to personer, er vi meget interesseret i at høre dig.
Håber på lidt positiv respons :)
Mvh
Claus