St. Anton 09/10

Bjerre 27/02 2009 10:52

Vi er to drenge, der tager til St. Anton i sæsonen 09/10, og vi håber, I har mulighed for at besvare et par spørgsmål for os.

- Hvor henvender vi os, hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger om at kunne komme til at arbejde på bar/restaurant? Og er der steder, I kan anbefale?
- Er det totalt urealistisk at håbe på at score en to-tre værelses lejlighed uden at vi snakker latterligt mange penge? Og i så fald, hvem skal vi kontakte?

Vi vil gerne have disse ting på plads, før vi tager derned, så vi ikke pludselig står og ser alle pengene sive ud af kassen. Så hvis I kender nogen, der kunne være behjælpelige, så ville det være en kæmpe hjælp.

På forhånd tak for hjælpen og god weekend!

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Bjerre 17/03 2009 12:24

Sv: St. Anton 09/10

Come on, folks - der må være nogen, der ved noget! :)

Asbjørn Nissen 18/03 2009 07:58

Nu har jeg kun været på ferie i ST. Anton og kan derfor kun give råd til selvhjælp. Gå ind på http://www.stantonamarlberg.com/winter/ViewPage.asp?Site=STANTON2-WINTER&PageID=206&lang=201 når vi kommer længere hen på året ligger flere hoteller og barer anoncer ud på denne side

Mikkel 18/03 2009 13:01

Hey.
Det lyder godt med en sæson i St. Anton.
Først vil jeg sige, ja, det er nok ret urealistisk at få en nogenlunde lejlighed der kan betales, når det skal være over en hel sæson.
Værelser er måske mere realistisk.
Men det kommer jo an på hvor langt man vil ud selvfølgelig.. (Her tænker jeg St. Jakob og endnu længere ude) Og hvor meget man vil arbejde og derved også hvor meget man kan betale.

Derudover tror jeg i får svært ved at få så mange aftaler i hus hjemmefra, hvad enten det gælder job eller bolig. Det er helt klart nemmere at dukke op dernede, inden de andre, og så snakke med en masse mennesker og på den måde måske få nogle gode kontakter til noget bolig og job.

Ellers er der jo en jobdatabase inde på St. Antons hjemmeside. Det er værd at prøve, men jeg tror ikke der er noget reelt i den før septerber oktober tidligst.

Ellers prøv at høre inde på riders.
Der er nok en del flere der ved noget om lige præcis det her, end her på skisport.

Mvh Mikkel

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen