Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Søren Christensen 18/09 2018 13:04
Jeg er ved at lave en lille 4 dages tur, og tror det bliver til Spindleruv Mlyn..... Nogen der har erfaringer med området og evt. gode råd til indkvartering. Vi vil gerne have fat i en lejlighed eller hytte, gerne til 8 personer......
Bjørn 20/09 2018 14:48
Sv: Spindleruv Mlyn - Tjekkiet
Pension monika er godt til den størrelse der har vi været, lækkert køkken med alt man skal bruge samt fed opholdstue med 2 sofaer, der er ski depot ved begge lifter, dog ved medvedin er det dansk også med dansk skiskole. Det er i gå afstand vil jeg mene, og så er man varmet op når man kommer frem til liften (det er ned af, men op hjem :), i kan også tage bilen hvilket vi gjorde da vi havde 2 små med, eller taxa, de er ikke så dyre. Der er os 1 som hedder holidayhome som liggere tættere på liften ved medvedin, so vi har booket i uge 7 2019, men har ikke selv været der, men det var fint nok til mine forældre gerne vil bo der igen ;)