Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Lykke 30/12 2011 17:25
Er der nogen som har erfaring med Spindleruv Mlyn først i marts og sneen?? Søger bare en billig skiferie,ved godt området er lille, men har lille dreng med så det er ok.
Jimmy 31/12 2011 09:49
Sv: Spindleruv Mlyn
Hej Lykke
Jeg har hørt fra flere at marts skulle være en god måned, med masser af sne og sol. Tag dig ikke af at det ikke er så højtbeliggende, der er andre faktorer der gør sig gældende der. Følg evt. snesituationen på holidayinfo.cz.
God tur
Jimmy
Lykke 08/01 2012 19:40
er der nogen som ved om der er dansk skiskole i nærheden af Svatyr Petr??
Lykke 01/01 2012 10:36
Super Jimmy, tusind tak, så tror jeg vi prøver det :o)
Jimmy 01/01 2012 14:38
Selv tak og god tur.
Jimmy 08/01 2012 23:58
maskot.dk bla kontor på den store parkeringsplads ved busterminalen. De er mest på medvedin da det er mere begyndervenligt og har afterski i bunden på iglobar. Du kan også leje ski, booke liftkort mv. enten hjemmefra eller dernede hos dem. De er super flinke og drives af en dansker der bor dernede.
Hilsen
Jimmy
Brian Lund 02/01 2012 00:25
Har ikke selv været der, men har en kammerat der har været der to gange, begge i første halvdel af marts måned! Han fortalte at det var et godt sted at stå på ski og begge gange var sneen god.
Han er dog ikke den store skientusiast da han, ironisk nok, er panisk højdeskræk!! ;)
Jakob Gadegaard 05/01 2012 12:22
Var i Spindleruv Mlyn sidste år. Et glimrende lille område. Gode pister og velfungerende infrastruktur (salg af liftkort/lifter/skiservice).
Jeg vil ikke umiddelbart anbefale det som begynderområde. Der er ved Svaty Petr kun en blå piste og den er meget trafikeret. Liftkøkulturen er ikke eksisterende. Enten står folk og sover i køen, eller også mosler de sig uhæmmet frem.
Prislejet er yderst favorabelt.
God tur
Jimmy 05/01 2012 15:55
....ja liftkørerne kan være en prøvelse, men er man der ikke i perioder med spidsbelastning er det ikke noget problem.
Dem der mosler der er Tjekkere (især børn), polakker mv. Dem der sover det er de "pæne" danskere. Gør som en Tjekke: Smid ansvaret over på de andre og møv dig uhæmmet fremad, så går det nok.
I øvrigt er området ved Medvedin fint for begyndere.
Hilsen
Jimmy