Spindleruv mlyn

Kaj 04/10 2009 15:32

Hej vi er 4 familier der skal til spindleruv mlyn i uge 7 . vi er lige fra let øvede til ok løbere, hvordan fungerer lift systemet og er der meget kø i uge 7, hvordan er pris niveauet på mad og drikke, er der aften skiløb,

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Jimmy 04/10 2009 15:43

Sv: Spindleruv mlyn

Hej Kaj
Jeg har været der flere gange og der er rigtigt godt. Området egner sig ok til begyndere og øvet. Dog kan det på ingen måde sammenlignes med alperne og lign. da det er småt, men godt. Prisniveau er ok, alt afhængig af hvad man søger og forventer. En af pisterne har aftenåbent, kan ikke huske hvilken?

Jeg har dog aldrig været der i uge 7, men har desværere hørt at der er rigtigt meget slemt i den uge, med hensyn til liftkører og mange danskere.

Hvis I kører selv kan i overveje at kører til nogle af de ander områder i nærheden, der skulle vist ikke være så overfyldt? Rokytnice er f.eks. rigtigt godt, småt og billigere.

God tur

Jimmy 07/10 2009 16:01

Selv tak

Anne 07/10 2009 21:28

jeg var der for nogle år siden, og køen er vildt lang i uge 7.. jeg syntes selv at området er ret dårligt, der er ikke rigtig nogle muligheder men hensyn til bakker.. pris niveauet var dog godt, men tror priserne er steget siden jeg var der..

Jimmy 09/10 2009 17:22

der er masser af bakker

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen