SØGER SKI BOLIG OVERALT ???

Andreas Larsen 06/11 2009 12:58

hey.
Jeg var ansat i et skicenter i sverige sidste år men vil gerne ud og opleve lidt mere i år, så derfor søger jeg ski bolig overalt i europa. her tænker jeg på om der er nogle af jer som enden har eller kender nogle der er interesseret i at leje lidt ud et par uger forskellige steder?
Det gør ikke noget at det ikke lige ligger på bjerget, men gerne i området. min ide er at jeg i år vil bo f.eks. en mdr, i sälen i sverige og så ellers tage syd på. så alt har interesse håber at nogle kan hjælpe?

MVH
ANDREAS

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Sebastian Aagaard 09/11 2009 20:57

Sv: SØGER SKI BOLIG OVERALT ???

Hej Andreas - det lyder som en super fed idé. Fedt at du satser på en sæson mere i sneen.

Jeg kan desværre ikke være behjælpelig med andet en mine varmeste anbefalinger - jeg havde den fornøjelse at arbejde sammen med Andreas i Sverige sidste år.

Andreas du er for sej, og jeg drømmer stadigvæk våde drømme om de ture vi havde på bagsiden af bjerget.
Jeg håber inderligt at dine veje som det mindste slår et smut forbi Wagrain i Ski Amadé - da det er her jeg vil hænge den kommende vinter.

Keep it real!

Hæng løst / Sebastian

Naya 18/11 2009 11:02

Sv: SØGER SKI BOLIG OVERALT ???

Hey Andreas
Alpservice. com. De har boliger i Avoriaz, Val d'Isere og Val Thorens.
Ring til dem og hør hvad de kan tilbyde!

Det kunne være sjovt hvis du tog en måned hvert sted:)
Men ja, de har senge man kan leje, sådan at man bor med andre på ens alder fra Danmark. Så er man heller ikke helt alene afsted.

Håber du finder en god løsning!
/Naya

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen