Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Claus Øster 17/12 2007 11:29
Hej, jeg ved godt jeg er lidt sent ude, men så til evt næste år, men hvorfor bler der altid søgt ski og ikke snowboard indstruktør???
Jeg har selv stået i 3(4)år, er 22(23) og har tidligere haft arbejdet i børnehave/vuggestue.
Et job som jeg godt kunne tænke mig, men kan ikke lige finde noget...
Claus Øster
Casper Martensen 17/12 2007 13:53
Sv: Snowboard Instruktør??
Hej Claus,
grunden til, at der (i Østrig) ikke søges mange snowboard instruktører, er efter min overbevisning (efter flere år at have arbejdet dom skilærer) at det er det job de lokale unge helst selv vil have. Ydermere er der ikke behov for så stort et antal snowboard lærere som skilærer, da efterspørgslen på snowboard ikke er særlig stor i skiskolerne. Men skriv en mail til mig - så har jeg et par steder du kan lede efter job. Jeg vil til enhver tid anbefale dig, hvis du vil arbejde i Østrig, at tage Dual-lehrer uddannelsen, så du både har ski og Snowboard, så blir det meget nemmere at finde et job. Undersøg evt. mulighederne ved Schicshule-Ischgl eller en af dem i Sölden - de er virkelig store og søger altid lærere... men kontakt mig og jeg skal gerne hjælpe dig - men det bliver svært for dig i indeværende sæson!
mvh Casper