Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jacob 10/02 2007 15:23
Hej!
Er der nogle der ved om der er nok sne dernede, og hvordan det bliver resten af ugen?
Lasse 20/02 2007 16:51
Sv: Sne i Bad Gastein?
Davsen.
Iflg. statestikken skulle der jo kun komme mere sne frem til uge 15. Hvis man checkker webcams i området (http://www.skigastein.com) ka man se at de fleste piste ser dækkede ud, mens byen er helt grøn. Min bror mente at det var billeder fra en golfbane ;O).
Vi er 10 friske gutter der skal bo Bad Gastein/Aparthotel Sponfelder i uge 10. Vi kendes let på den grinagtige gule team-vest.
Go tur til alle.
Mvh Lasse.
Birgith Baagø 10/02 2007 20:30
Google/snemeldeinger Bad Gastein:
Dalen 50 cm, bjerget 90 cm og sidste snefald den 9.2.07.
God tur
Vh. Birgith
Jacob 11/02 2007 09:40
Tak skal du have...
Kasper 12/02 2007 01:40
Der ligger under 1 meter af hvad der plejer på den her tid.
Skal selv derned i uge 8, men frygter godt nok det bliver dårligt. Men der er jo altid dorf gastein, og sports gastein, at tage til :) !
Men ellers flyver de sne ind med helikoptere + sne kanoner på bad gastein bjerget - så det skal vel nok blive godt.
Morten 12/02 2007 19:02
Hej
Jeg skal selv til Bad Gastein i uge 11.
Jeg har nogle venner som er dernede nu og de skrev at der var lukket fra mittelstation og ned!!
Hvis man går ind på : http://www.metcheck.com/V40/UK/FREE/snow_forecast.asp?resortID=137
Kan man se at der falder en 15-20 cm det næste døgn!!
God skiferie!!
Anders Gregersen 13/02 2007 19:42
Ja somsagt kan man på ovenstående link se at det faldte en del sne igår, faktisk 20 cm, og Onsdag vil der falde yderligere 10 - 15 cm, hvilket vil gøre det perfekt for dem der skal afsted til weekenden!
Jeg tager personligt derned på lørdag, og vil løbende skrive vejret her på sitet.
Mvh
Anders Gregersen
Rune Otte 23/01 2008 07:24
Hejsan
Sidder lige nu og kigger ud af vinduet på Hotel Münchnerhof. Om 10 min. kommer solen frem over bjergtoppen, og vi skal ud på ski igen.
Til spørgsmålet om sne kan jeg berolige med at der er masser af sne på pisterne, desværre bliver de noget sluchie i bunden om eftermiddagen.
Viel Spass
Rune
Jeppe Byskov 23/01 2008 10:57
Er selv i Bad Gatein lige nu, og er her for de næste måneder... Sneen er super, og der skulle komme mere, så vær ikke bange... Det er rigtigt at man ikke kan køre hele vejen ned alle steder, men derimod er det super fint på toppen. For tiden er vejret super, men man kan være uheldig med nogle dage hvor der er dårligt vejr.
I år skulle dog blive et af de bedre år.
Karina 16/02 2007 12:01
Hva jeg har hørt, sku der være fint med sne i forhold til div. andre steder i Østrig..
Jeg er dernede i uge 11 :D
Nicolai Mifsud 17/02 2007 11:31
jaah jeg er lige kommet hjem dernede fra i dag, godt nok brækket nøglebenet på anden dag altså i søndags, men dem der noget op på bjerget flere gange end mig havde det ok.. lidt is og ret opkørte løjber sagde de. men dagene i Wagrain var væsentlig bedst, så hvis man har mulighed for at tage derover er det at anbefalde..
Jesper Jensen 19/02 2007 13:53
Også lige en opdatering. Brugte det meste af sidste uge i Gasteiner-tal.
Bad Gastein havde godt af den sne der faldt og efter det er blevet pakket og præpareret er det blevet rigtig godt. Men i sidste uge regnede det op til 2000 m. højde en af dagene, så det er ikke helt optimalt. Den bedste dag havde vi i Bad Hofgastein men især Dorfgastein var en fornøjelse. De fleste dal-nedkørsler er lukkede pga slush/jord, men kan godt køres. Vil dog anbefale gondolen ned hvis man har trætte ben om eftermiddagen :-)
Vi var desværre ikke i Sportgastein da vejret var for ustadigt de dage vi ville have været derop. Badgastein er mest et transport-område man bruger til at komme videre til de andre områder med. Er i selv i bil så vælg hellere Angertal eller Dorfgastein som udgangspunkt...! God tur til jer der skal derned....