Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Mette 14/06 2007 20:57
Jeg kan næsten ikke holde dette for mig selv, da denne tur lyder lidt for god til at være sand!
Mine jungletrommer under en shoppingtur i friluftslageret idag, fortalte mig at de har en ret fed tur på tegnebrættet.. Den skulle angiveligt indeholde 12 dage på ski igennem Canadas ypperste skisportssteder (tænker det MÅ indeholde Kicking horse!!)
Da rejsen vil blive med et rejseselskab skulle det også være til en fornuftig pris...-Jeg kan ikke se noget på deres hjemmeside, så hvis nogen kan fortælle mig mere end jeg ved, så skriv gerne!!
Björn 19/08 2007 17:34
Sv: Skitur til Canada!!
Jeg ved at DST planlægger en roadtrip til Canada (Banff, Revelstoke, Big White, Whistler) i uge 48/49 som ikke bliver særlig dyr. Check www.riders.dk for mere info senere!
Thomas 20/08 2007 14:23
Prøv at tjekke her, der kan du finde svar på alle dine spørgsmål.... og mere til. Der er bl.a. 6 forskellige skisafari ture at vælge mellem...
www.mytravel.dk/canadaski
God fornøjelse...
Søren Fentz 10/09 2007 17:49
Hej Mette. jeg er en gut på 39, der mangler nogen at se Canada`s
champagne-power sammen med. hvis det var en mulighed,så fly mig en mail.
jeg er bedst på board men kan osse parallel.
mvh.Søren Fentz.
Mads Snog 15/06 2007 23:59
har du set hvad de har i langleytravel ??
Ski Across er en rejse på ialt 11 dage med 10 overnatninger og 9 dage på ski. Du rejser i en gruppe på 10 personer sammen med en af vores guider i en komfortabel van. Der findes de der synes, at det er et eventyr at rejse fra Calgary gennem Rocky Mountains (med det mener vi Fernie, Golden, Revelstoke og Sun Peaks) og ende i Whistler. Det synes vi også og vi vil endda stå på ski undervejs.
Ski Around the Rockies er en af Langleys klassikere og har været en del af vores program I flere år. I princippet handler det om en road-trip, hvor vi besøger nogle af Canadas bedste skiområder. Du rejser i en gruppe på 10 personer sammen med en af vores guider i en komfortabel van.
Du kan bestille din rejse på 33 91 70 00.