Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
M H Bach 14/01 2010 20:58
Vi er en lille familie der skal på skiferie i Wagrain i uge 10.
De to piger i familien er på ski for første gang, og det er i denne forbindelse jeg jeg mangler et par svar.
Kan de de gå på skiskole sammen, de er 9 år og 35 år?
Hvilken skiskole kan anbefales?
Hvor mange dage skal de på skole og i hvor lang tid pr. dag?
Er det nødvendigt at booke skiskolen hjemmefra eller kan det gøres på stedet?
Jeg ved at det er mange spørgsmål :o))
Jeg håber at der er nogle der gider/kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Bach
Christian 14/01 2010 23:04
Sv: Skiskole i Wagrain
Hej Bach
Vi var i Wagrain sidste år og skal derned igen i år. Vores børn er 4 og 7 år. Den mindste var på Ski/legeskole om formiddagen hvorefter vi hentede hende, og den største blev så bidt af det at han var afsted i 5 dage både formiddag og eftermiddag. Vi så ham ikke så meget - til gengæld står han kanon på ski og vi glæder os til at stå med ham i år.
Så vidt jeg ved er skiskolen enten for voksne eller børn. At benytte deres hold til børn der er nybegyndere kan kun anbefales i min. 3 dage. Som voksen ville jeg vælge ene undervisning i en time om dagen i 3 dage - det giver rigtig godt.
Hvis I er i familie kan jeg slet ikke anbefale at tage skiskole sammen - børnene er meget mere modige når vi som forældre ikke er tilstede, så det er bare afsted med dem - de ELSKER det når de kommer igang:-) Området ved Grafenberg kan i den grad anbefales til nybegyndere.
Håber du kan bruge svaret til noget
Hilsen Ann