Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Thomas 04/10 2005 18:12
Heyson!
Jeg har fået job i Westendorf, Østrig, Skiwelt Wilder Kaiser-Brixental området.
Er der nogen der har erfaringer med skiskoler her?
- Hvis, ved i så om man selv køber sit skilærer skitøj, eller om man låner det, eller skiskolen betaler? og hvad koster det?
Håber i gider svare hurtigst muligt.
Thomas
Kristian 08/10 2005 20:24
Sv: ?!? Skiskole i Østrig !?!
Hej Thomas..
Tror næsten med garanti at du får det til låns, det fik jeg, da jeg var skilære i wagrain.. Og på den anden side, plejer man ikke kunne købe skilærer unifromerne..
Kean 09/10 2005 09:47
Som det bliver sagt, er der stor sandsynlighed for at du kan låne. Jeg har arbejdet i forskellige skiskoler i EU, og har kun oplevet at man skal købe sin uniform i Frankrig, da man er ansat som "selvstændig" der. Til gengæld tjener man jo også mange penge i ESF og ingen i Østrig.
Thomas 11/10 2005 12:16
Ok, tak for svarene alle sammen!
Vi snakker 1½ mdr før det går løs :P
Morten 05/10 2005 13:00
Hej Thomas
Jeg har ikke været i Westendorf men i st. Anton og der lånte vi skitøj. Uden at vide det sikkert tror jeg det er sådan alle steder i østrig.