Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Ole 16/11 2010 13:59
jeg skal til livigno, og har tænkt på at tage nogle skilektioner for at forbedre min teknik, særlig mine kortsving kunne godt blive bedre, det er lidt af et must at de funger hvis man vil køre offpist, lektionerne ksan enten være i gruppe eller privattimer, er der nogle som kan anbefale en skiskole i livigno.
er der nogle der har prøvet skibåndet i aarhus, kunne det evt. være et sted hvor man kunne få rettet sine fejl, og få forbedret sin teknik
hilsen ole
Jeberski73 23/01 2011 15:43
Sv: skiskole i livigno
Må jeg henvise til min Facebookgruppe "Skilivigno.dk"???
Erik Beuschau 19/11 2010 09:38
Hej Ole.
Jeg var guide i Livigno sidste år, og mit bureau benyttede "Centrale"-skiskolen:
http://www.scuolascilivigno.com/
De har nogle ret vilde lærere og nogle af dem er tidligere professionelle.
Spørg evt. nogle af de guider der er dernede, hvem af lærerne der ville passe til dig.
Held og lykke med det!
Ole 19/11 2010 10:29
hej
nu er det sådan at vi selv har lavet turen, så der er ingen guide at spørge, så hvis du har nogle kontakter vil jeg blive meget glad for din hjælp
hilsen ole
Erik Beuschau 19/11 2010 12:17
Bare fordi man ikke rejser med bureau plejer guiderne nu at være søde til at hjælpe alligevel :)
Fx. kan du snakke med Team Benns eller Movement Travels - de holder til omkring Hotel Amerikan (den sydlige ende af byen). Movement Travels' guider var i sidste sæson at træffe fra 16:30 til 17:30 hver dag på Amerikan og kunne forestille mig det bliver det samme denne sæson - og ja så er de der også hele lørdagen.
Spørg evt. efter instruktøren Tobias hvis han er der når du kommer derned.
Ole 19/11 2010 12:56
hej
det gør jeg, og tak for hjælpen
ole