Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jan Brauer 02/02 2015 21:34
Hejsa
Vi er så heldige at skulle til Flachau fra lørdag i uge6 og frem. Jeg vil så lige høre om der er nogen, som er bekendt med om der er dansk skiskole til mine piger, på den side, eller jeg skal om til Wagrain..
Martin Lauridsen 03/02 2015 22:30
Sv: Skiskole i Flachau
Hej Jan. Vi skal også til Flachau denne uge, og jeg har mailet til alle skiskoler om de havde danske instruktører. Vi endte hos Fun&pro, som mente de kunne give næsten garanti for danske instruktører, dog ikke 100%. For os er det især vores pige på 5 jeg tænker på, vores dreng på 9 skal nok klare det, bare der er nogle andre danske drenge med også. De har en samlet pakke med skole og skileje. Vi regner også med selv at leje ski hos Fun&pro, da vi blev nærmest chokerede over priserne hos sport 2000. Hvor skal I bo, kunne være sjovt at hilse på hinanden, hvor gamle er dine piger?
Mvh
Martin
Jan Brauer 04/02 2015 12:35
Vi skal bo på Jugendhasthaus Stadler! Jeg tænker at vi "mødes" med alle de andre dernede, og så ser vi på om der er andre børn der også skal ha undervisning, mine piger er 8 og 10, og de mener godt at jeg sagtens kan undervise dem..😊 men de skal altså lige ha et par dage eller 3, der er kun deres 3. Uge på ski..
Joakim Thiessen 05/02 2015 12:54
Hej
-Jeg ved det lyder underligt men i har vel ikke pladsi bilen til en mere da jeg söger lift til wagrain som ligger lige ved siden af, selvfölig mod betaling.
Jan Brauer 05/02 2015 18:12
Det lyder da ikke underligt, men vi har desværre ikke plads. Håber du finder et lift..
Martin Lauridsen 05/02 2015 20:05
Vi er 6 i bilen, så den ledige plads er til små børn. Held og lykke med at finde et lift