Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Stub 22/01 2013 05:29
Hejsa,
Vil meget gerne på en skisafari her i 2013 (ikke randonee/AT) et eller andet sted i Europa på en 5-8 dage. Nogen der kan anbefale noget?
Mvh.
Jesper
Stig Holt Petersen 21/02 2013 22:04
Sv: Skisafari 2013
Her er også noget..
http://www.skisafari.com/Ski-Switzerland-Glacier-Express-Safari-Details.aspx
Nicolai 12/02 2013 22:29
Hej Jesper
Har du chekket Langley Travels hjemmeside?
De har i flere år arrangeret Haute route og Ski araund Chamonix. Som noget nyt i år har de Ski around St. Anton.
Hilsen
Nicolai
Jesper Stub 27/02 2013 03:29
Tak for input Stig :).
Charlotte, mjøøø, kan ikke rigtigt svare på noget endnu. Når du skriver "kort tur". Mener du så 3-4 dage eller en uge? Og er i turbo, mellem eller kaffe/kage hold? :).
Connie 27/02 2013 11:21
Hej Jesper
Vi tilbyder en skisafari her i de Franske Alper, men har fuldt belagt her i 2013. Men måske det kunne interessere dig for næste år??
Vi ligger midt i et område, så vi kan tilbyde en dag i Les Arc, en i La Plagne, en dag i Italien, op over passet til La Thuile via La Rosiere, en dag i St. Foy og en dag i Val D'Isere og Tignes. Vi tager 6 gæster i den uge og prisen er normalt udregnet med transport og morgenmad og aftensmad m. vin inkl. Vi bruger normalt et billigere liftpas med diverse tilbud. Er du interesseret, så kontakt mig på min hjemmeside www.chalet-la-bas.dk og der kan du også se hvordan chalet'et ser ud og hvad vi tilbyder.
mvh
Connie
Charlotte 22/01 2013 09:31
Hej Jesper
Flere rejseselskaber laver skisafari i Canazai området på 5-6 dage. Det kunne måske være en mulighed?
Hilsen Charlotte
Jesper Stub 22/01 2013 09:42
Hej Charlotte,
Den er jeg med på. Syntes bare ikke rigtigt jeg kan finde noget. Googleblindness måske? :)
Charlotte 22/01 2013 10:22
Hej igen :-)
Slopetrotter uge 10
http://www.slopetrotter.dk/adventure/skisafari
Højmark havde også, men det er her i uge 4.
Ved ikke om det er muligt I kan lave jeres "egen" tur en anden uge, hvis I kan stille nok deltagere til et hold - men det kan jo altid undersøges :-)
Jesper Stub 23/01 2013 13:59
Tak for hjælpen Charlotte. Havde desværre også kun fundet den selv. Viser sig at den tur jeg også havde tænkt på i Spanien ikke længere afholdes (SunTours). Æv!
Skitesttur kunne da måske også være sjovt, men så vil jeg bare ende op med 4-5 par ski. Det holder ikke :).
Charlotte 23/01 2013 14:35
Hej Jesper
Ja det er super ærgeligt der ikke er flere, for ville selv gerne afsted, men da jeg er på skiferie i uge 9, så kniber det med at komme afsted i uge 10:-)
Skitestturen har jeg selv kigget på, men så skal der fedtes for kæresten da han har fødselsdag i den uge :-)
Lasse 09/02 2013 05:37
Hej! Jesper o. Charlotte
Jag och två venner gjorde en skisafari med Ski-Alpin-Skidresor för två år sedan.Vi åkte 3 dagar i Val Cenis, en dag i La Norma,en dag i Valfrejus,en dag i Aussois och en dag i Val Thorens,men man kunde utöka med t.ex
Valloire och Bonneval om man ville ha fler olika orter. Vi åkte med guide i fem dagar och resten på egen hand.
Send dem ett mail och hör om de har plats till er.
inforequest@ski-alpin-skidresor.se el. webmaster@ski-alpin-skidresor.se
Lycka till! (ved ikke vad det heder på dansk) Lasse
Jesper Stub 21/02 2013 06:07
Hej Nicolai,
Dem havde jeg ikke set eller hørt om før. Fedt, tak for det. De fleste er dog overstået for i år, men de kan da komme i betragtning til næste år.
Hilsen
Jesper
Charlotte 21/02 2013 09:17
Hej Jesper
Vi er 2 piger der prøver at samle 4 personer til en kort tur til Østrig fra fredag d. 22/3 - Hvis du er interesseret kunne du overveje at tage med. Godt nok ikke skisafari, men vi kommer da på ski :-)