Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Magnus Munk Bjerg 31/10 2016 19:39
Hej alle
Vi er 3 unge fyre på 20, som er rejst Canada for at stå på ski i en hel sæson i Whistler.
Pt. har vi hverken fundet job eller husly, så hvis i kender en, eller bare kender en som kender en, der kan være behjælpelig i jagten på et sted at bo og arbejde, eller bare i form af et råd, vil vi mægtig gerne høre fra jer!!
PS. Vi er også åbne overfor andre destinationer i Canada.
På forhånd tak!!
Venlig hilsen Daniel, Rasmus og Magnus
Harly Kampmann 31/10 2016 21:49
Sv: Skisæson i Canada
hej !! ved ikke om i kan bruge det til noget , jeg har rejst 3 gange med langley....acros canada , bedre ture fås ikke , mit råd til jeg ....kontakt langley , de har både deres egen hoteller og de har skibumser og chauffører , hvis de ikke selv mangler nogen kan de helt sikkert anbefale hvad i skal gøre.....håber det lykkes for jer, en oplevelse for livet venter jeg ... jeg er mega misundelig......
Magnus 31/10 2016 22:01
Sv: Skisæson i Canada
Tusind tak for svaret Harly! Vi giver det et skud!