Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Rune Dam Kristensen 18/02 2010 10:45
Hej
Nogen der ved hvor det er bedst og billigst at leje ski i Sölden.
Er det en fordel at gøre det på nettet hjemmefra??
Vi skal bo tæt på Gaischlagkogel liften, men hvilke udlejningsbutikker ligger der tæt på det???
Bent 24/02 2010 20:36
Sv: Skileje i Sölden
Min kæreste lejede også i Sport4You i Sölden.
Det er korrekt at man får en fin service - det var ihvertfald svært at undgå at få snaps når man kom ned om eftermiddagen :)
Dog syntes jeg det er dyrt at leje ski, men måske er det bare for mange år siden jeg selv lejede. Jeg mener vi betalte ca. 1300,- for ski+støvler+stave til kæresten. Hun endte så med at købe udstyret efterfølgende, så nu er det da slut med at leje ;)
Det gode i Sport4You er at de opbevarer dit udstyr for dig - også det private der ikke er lejet. Jeg ved dog ikke om det var en speciel aftale DanSki havde lavet med dem, men det var en fornøjelse at komme ned og stikke fødderne i et par varme støvler, og derefter gå de få meter om til liften på den anden side af huset.
Bent
Ole 18/02 2010 11:33
Priserne kender jeg ikke så meget til, men Intersport ligger lige ved siden af liften.
I kommer ned til et helt fantastisk område, så I kan godt glæde Jer.
Lov mig en ting, at I tager op til de 2 gletchere og kører, det er super godt.
Charlotte 18/02 2010 12:39
Hejsa
I skal bare bruge Intersport. Dem kender jeg flere som har brugt uden problemer. Skilejen ligger i kælderen.
Og ja I må helt sikkert op på gletcherne - men det er en god idé at gøre det om morgenen, inden der kommer for mange mennesker
God ferie
Rune Dam Kristensen 18/02 2010 12:44
Tak for svar...
Har faktisk lige fundet Intersport på nettet, hvor man kan leje både ski og liftkort og spare onkring 2-300 kroner, så det er vist noget vi prøve.
Helt sikker vi skal på gletscherne, vi skal overalt :-)
Jan Mortensen 19/02 2010 09:51
Brug Sport4You - de har den bedste service i hele Sölden og udstyret er iorden! www.sport4you.at
Desuden har de også ski-depot, hvis du leje ski hos dem!
Har hørt at det er samme pris over alt i Sölden, når du vil leje ski og støvler!
god tur til Sölden