SKILÅS!!!!!

Andreas Gutte 28/01 2004 23:46

Er der en, som kan hjælpe mig!!! Jeg har ledt højt og lavt efter en skilås, men jeg kan ikke finde det nogen som helst steder!!!!!!

Jeg vil være dybt taknemmelig!

Hilsen Andreas

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

hc_overbeck@yahoo.dk 02/02 2004 13:27

Sv: SKILÅS!!!!!

Hej,

Sig mig lige, fandt du nogensinde den skilås, som du søgte - og hvis - hvor fandt du den henne.

Virker den?

med venlig hilsen

Hans Christian Overbeck

Frank Rasmussen 03/02 2004 16:52

Jeg har købt min i Intersport

Skisport.dk - Redaktion 06/11 2006 11:04

Der kan også købes skilåse her på Skisport.dk:

http://skisport.dk/skishop/?action=vare&vare=1748

Mvh Skisport.dk, redaktionen

Sophie 29/01 2004 11:08

Hej Andreas

Jeg havde samme problem som dig...Jeg ved ikke hvor i landet du bor, men man kan få skilåse i Skisport i Næstved
(www.ski-sport.dk) og jeg tror også man kan få de i nogle af de andre "Ski og surf" butikker...På www.ski-sport.dk man se links til alle de andre "Ski og surf" butikker...Held og lykke...

Ivan Rafn 29/01 2004 11:09

Alle Steep and Deep-butikkerne har, endda flere modeller, og de fleste andre skibutikker jeg har set på Sjælland har også haft en eller flere slags.

De fleste modeller består af et hus, hvor man kan rulle et stykke kabel ud. Kablet stikkes gennem bindingerne, vikles rundt om noget fast, og føres tilbage til låsen, hvor enden stikkes i et klik-hul.

De fleste låse har kodelås. Når den skal åbnes indstiller man koden og trykker på en knap, som udløser kliklåsen.

Vær opmærksom på at kablet skal være rigeligt langt, da man ikke altid kan forvente at have sine ski stående så bindingerne er ud for noget fast.

sten Falkenberg 29/01 2004 11:36

Nu har de øvrige indlæg jo besvaret dit spørgsmål og jeg bruger da selv en skilås, men det mest effektive er hvis man ikke kører alene, at bytte den ene ski med andre, så bliver det MEGET svært for langfingrede at finde makkeren hvilket er den bedste forsikring.

Mvh
Sten

Jacob 08/11 2006 20:46

Hej Jeg købte min model, godt nok med nøgle men god kræftig i wire til en sølle pris af 25 Euro i val T sidste år. Tror man kan købe dem alle vegne på skisportdistationerne.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen