Mathilde Moe skrev:
Hej alle skiløbere og jer, der endnu ikke har haft fornøjelsen af denne fantastiske ferieform!
Min kæreste og jeg skal i 2008 for første gang på skiferie sammen. Jeg har selv stået en del på ski, derimod har min kæreste aldrig prøvet det før. Vi håber derfor på, at kunne samle en gruppe bestående af både habile skiløbere og nybegyndere, som vi kan få en super uge på ski sammen med.
Personligt vil vi sætte pris på skiløb fra morgen til aften med diverse pauser indlagt og selvfølgelig hyggelig afterski!
Vi vil gerne afsted i februar eller starten af marts og har planer om at rejse med fly. Jeg har selv stået en del i Frankrig og Italien, men er åben for forslag til destinationer - bare turen går sydpå! Når gruppen er samlet kan vi jo evt. mødes og planlægge ferien, på den måde vil vi også få mulighed for at lære hinanden lidt bedre at kende på forhånd (Vi er selv fra Københavnsområdet).
Alle er velkomne - singler såvel som par og vennepar. Vi ser gerne, at det bliver en blanding af både M og K i alderen fra midten/slut-tyverne til starten/midt-trediverne.
Så hvis du/I har lyst til at stifte nogle nye bekendtskaber og planer om en skitur i 2008, så skriv en mail eller svar her!
Vi glæder os til at høre fra dig/jer!
Claus og Mathilde