Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Caroline 04/09 2015 13:44
Hej
Jeg planlægger en sæson som ski- og snowboardinstruktør i Østrig 15/16. Jeg ønsker at melde mig til anwärter-kursus i November, men jeg har brug for erfaringer og gode råd mht til at søge job på gode destinationer.
Jeg er især interesseret i at høre omkring forholdene for skilærerne på de forskellige destinationer: bor man i en fælles lejlighed, hvor mange skilærer er ansat etc?
Er der der nogen med som kan anbefale en god destination?
På forhånd tak
Joachim Sylvestersen-platz 04/09 2015 22:40
Sv: Skiinstuktør i Østrig
Hej,
Jeg afsted sidste sæson i Ischgl, super fedt område og by! Vi boede i et hus sammen med andre instruktører, og vi var omkring 150-200 ansatte i højsæsonen, kan ikke helt huske det præcise antal længere. Boligen var betalt, og så fik du udbetalt 750€ om måneden. Har hørt at det ikke er en super løn, men heller ikke den værste. Til gengæld er alt hvad du kunne tænke dig! Park, off-piste, pister til alle niveauer og fedt byliv.