Skiinstruktør - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Nicolaj Rasmussen skrev:
Hey!
Jeg er som så mange andre, lige blevet færdig med mit studie.... og søger derfor mod sydligere, dog koldere himmelstrøg. Min plan er at rejse til østrig og være ski instruktør. Jeg søger derfor lige lidt råd, til de der har erfaring med det.
Min plan er, at tage Antwärter kurset. Jeg har her på forummet læst mig frem til, at man skal have et job hos en skiskole for sæsonen, før man kan blive opskrevet til kurset. Er det rigtig forstået?
Jeg har nu skrevet til flere forskellige skiskoler omkring arbejde. Men ingen har svaret (!). Skal ansøgningen skrives på tysk? jeg har nemlig skrevet den på engelsk, da mit tyske ikke ligefrem er prangende.
Ligeledes er jeg i tvivl om, jeg er for sent ude med mine ansøgninger her i starten af September?

Håber virkelig, der er nogen, der kan give et par fif!?

Cheers.
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen